Кошик
473 відгуків
+380 (98) 656-55-19
Інтернет-магазин обладнання та інструменту "Чупі"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Самовивіз
  • Нова Пошта✓ Адресна доставка кур’єром Нової Пошти (До 3-х робочих днів); Вартість доставки: +30 гривень до тарифу доставки у відділення (для посилок до 30 кг). ✓ Новою Поштою по Україні (До 3-х робочих днів); Вартість доставки до відділення від 70 грн. Вартість доставки до поштомату від 70 грн.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунокЄДРПОУ 3138220824 ФОП Моцарська Оксана Олегівна Перед оплатою уточніть, будь ласка, наявність товару на складі
  • Готівкою
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки: -не дотримання користувачем приписів інструкції по експлуатації та використання обладнання не за призначенням; -при наявності грубих механічних пошкоджень (корпусу, електрошнура, тріщин, сколів та пошкоджень, викликаних впливом агресивних середовищ і високих температур), а також попадання сторонніх тіл в вентиляційні отвори інструменту; -при несправності, що виникли внаслідок наднормативної експлуатації виробу; -при несправності, що виникли внаслідок перевантаження, спричинила вихід з ладу ротора і статора чи інших вузлів і деталей, а також внаслідок невідповідності параметрів електромережі номінальній напрузі; -на швидкозношувані частини (вугільні щітки, зубчасті ремені, гумові ущільнення і накладки, сальники, захисні кожухи, мастило, полірувальну і шліфувальну основу, лакофарбове покриття платформ і взаємно прилеглих вузлів (деталей) тертя, тощо); -при спробах самостійного ремон

Замовлення вартістю до 200 грн відправляємо тільки по 100% передоплаті.

Запчастини до інструменту та обладнання, а також ремкомплекти відправляємо тільки по 100% передоплаті, запчастини поверненню не підлягають.

У разі, якщо про Клієнта на Prom.ua є негативні відгуки, підтверджують, що Клієнт не забирає посилки з післяплатою, ми вправі відмовити йому у продажі післяплатою, відправка в такому випадку буде можлива тільки по 100% передоплаті.

Все відправки робляться виключно після підтвердження замовлення Клієнтом по телефону. Якщо Клієнт знаходиться поза зоною доступу, не бере трубку, скидає і так далі, відправку виробляти ми не будемо.

В основному всі надсилання ми робимо день у день за умови, що замовлення було зроблено до 13.00. Однак у деяких випадках відправлення здійснюється на протязі 1-2 днів після замовлення. Про те, коли саме буде відправлення ми повідомляємо Клієнтам в телефонному режимі при підтвердженні замовлення.

Оскільки це інтернет магазин, ми працюємо з різними постачальниками, тому товари різних брендів можуть знаходитися на різних складах. При оформленні замовлення рекомендуємо враховувати, що відправка одного замовлення може здійснюватися з кількох складів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner